Tuesday, April 11, 2017

Najnowszy humor

Kobiety do 20 roku życia są jak pchełki - z łóżka na łóżko .
Kobiety między 20 a 40 rokiem życia są jak flanele - nie do zdarcia
Kobiety po 40-tce są jak cebulki - jak się rozbiorą, to tylko płakać.
Faceci do 20-stki są jak fleciki - raz dmuchniesz i już gra
Faceci między 20 a40 rokiem życia są jak fortepian - 3 godziny strojenia, 2minuty grania
Faceci po 40-tce są jak konferansjer - on zapowiada, a gra już kto inny.
*******************
Szalona dziewczyna staje się szaloną żoną, później szaloną gospodynią a na końcu starą wariatką..
****************************
Według ostatnich sondaży 40 % polskich nastolatków optymistycznie patrzy w przyszłość. Pozostałe 60 % nie ma pieniędzy na narkotyki. 
***********************
Ludzie którzy piją
 Myślisz, że możesz wszystko? Trzaśnij drzwiami obrotowymi!!
******************
- Pomyślałem, żeby się ożenić. - No i co? - No i nic. Pomyślałem, pomyślałem i mi przeszło.
********************
Ile razy znajdę klucz do sukcesu, to zawsze znajdzie się jakiś dupek co zmieni zamek!
********************
Spodnie są ważniejsze od żony. Istnieje wiele miejsc, do których można iść bez żony i niewiele, dokąd można iść bez spodni...
***********************
Ja to mam takiego pecha, że nawet jak mi kamień z serca spadnie, to trafia mnie w stopę...
*********************
Kobieta w ramach równouprawnienia może robić co zechce.
 - byle było smaczne.
**************************
Kumpel do kumpla: - Co studiujesz?
 - Filozofię.
- A gdzie po tym można pracować?
- Wszędzie! Na budowie, w supermarkecie, w McDonaldzie...
**********************
Jak podaje BBC, w jednym z domów na przedmieściach Londynu zarwało się piętrowe łóżko. Siedemnastu Polaków odniosło niegroźne obrażenia.

***************************
 puk, puk....Kto tam?
 Lotny patrol katechetyczny do walki z ateizmem!
- Nie wierzę!...
- My właśnie w tej sprawie... 

1 comment: