Zaczyna sie od zdjęcia asfaltu z betonowej drogi. Ta zostaje pocięta piłami na obliczonej wielkości prostokąty. Droga ta umieszczona jest od kilka do kilkunastu metrów nad poziomem ulic. Ruch pod nami nie jest przerwany, więc każda większa pomyłka może skonczyć się poważnym wypadkiem.
Pokrojone płyty zdejmujemy maszynami i wywozimy do wybranego miejsca. Tutaj ciekawostka. Niektóre z nich podnosimy w całości a inne rozpadają się na kawałki. Droga którą wymieniamy była w bardzo złym stanie i te które się zozpadają pokazują dokładnie, w jakim była stanie. Kiedy beton byłby w dobrej kondycji nie miałby prawa tak się rozpaść. Następnie widać jak stalowe belki, które nie są wymieniane, zostają oczyszczane z rdzy i betonu. Kolejna faza to polożenie płyt betonowych, które wylane zostały poza budową. Każda musi być wpasowana idealnie w zaznaczone miejsce. Tolerancja w każdym kierunku do 0.5 centymetra.
Następnie na filmie oglądamy wspawanie metalowych szpilek, które po wylaniu betonu zwiększają moc połączenia płyt z belkami stalowymi.
Po tym wchodzą stolarze i zakrywają każdą otwrtą przestrzeń. Musi to być bardzo szczelne, bo beton który będziemy wlewać jest bardzo płynny i szybko wydostaje się, jesli znajdzie najmniejszy otwór.
Mieszanie tego betonu (UHPC) i jego wprowadzanie w formy, między płytami betonowymi to następna oglądana operacja. Określone miejsca mamy otwarte i przez to wlewa się beton. Widać jak przepływa on przez każdy wolny kanał. Na końcu dodaje się wiadra, w które wlewa sie UHPC. Stwarza to dodatkowe ciśnienie, żeby wpłynął on w każdą wolną szczelinę.