Tuesday, June 14, 2016

Go Island!

    Znalazłem rurkę do mojego jacuzzi. W sobotę spróbuję ją wymienić i mam nadzieję, że się uda i będzie używalne.
     Wszystko co robimy ma swóje zasady, jeśli robione to jest z jakimś sensem.  Policja jest po to, żeby nam pomagać i ochraniać. Przy okazji, niestety nie opłaca nam się to, bo z wielu powodów możemy dostać mandat. Ale gdyby tego nie było, to byłby po prostu burdel. I nie mam z tym żadnego problemu. Co mnie wyprowadza z równowagi, to powody dawania mandatów. Powinny być rozdawane w celu kontrolowania porządku a nie być dodatkową, nieraz najważniejszą metodą zdobywania pieniędzy dla rządu. Kiedy policja daje bilecik za przekroczenie dozwolonej szybkości w pobliżu szkoły, miejsc zabudowanych, przy pracujących ludziach to prawidłowa działalność. U nas policjanci dostają nagrody, kiedy rozdzielą najwięcej mandatów. Wiec jest wielu gnojków, którzy znajdują sobie łatwe miejsca i tam wypisują ich dziesiątki, setki dziennie.
    Obok mojej pracy, jest ulica na której nie ma budynków mieszkalnych, nie spacerują ludzie. Służy tylko do parkowania samochodów.
Tam kilka razy w tygodniu usadawia się jeden z nich i schowany za samochodami wyłapuje tych szybkich swoim laserem. Ma ich dużo, bo ta ulica jest małą pułapką. W Nowym Jorku zmieniono przepis o ograniczeniu szybkości i obniżono go do 40 kilometrów na godzinę w całym mieście. Droga o której mówię jest wyjazdem z autostrady i później wjazdem do niej. Wielu zapomina że to jest zwykła ulica i tak wpadają na tego z lizakiem.  40 kilometrów na godzinę to prawie chodzenie na pieszo, więc większość płaci duże sumy, bo im szybciej tym droższy bilecik. Dobrze że my podajemy sobie szybko wiadomość przez radio i udaje nam się unikać prywatnego z nim spotkania.


      Mistrzostwa w piłkę nożną trwają. Oczywiście Polska to nasz faworyt. Jeżeli jednak mam za kimś innym kibicować to ja jestem za Islandią!! To prawie tak jakby Koszalin miał wystawić swoją drużynę. Popatrzmy na inne kraje. Francja to połowa zawodników z Afryki lub innych krajów. Wszystkie inne dają obywatelstwa graczom z ubogich krajów. To powinno być zabronione. A tam jest tak mało ludzi, że zabrakło graczy do pełnego składu. Mają ich tylko dwudziestu, czyli trzech mniej niż każdy inny kraj.Co dziesiąta osoba z tego kraju przyjechała do Francji na te mistrzostwa. Chłopcy nie grają najwspanialszej piłki ale mają więcej ducha i zacięcia niż niejeden zawodnik z najlepszych drużyn. W tej chwili zakonczyli mecz z Portugalią i chociaż oddali tylko kilka strzałów, udało im się zremisować. Mam nadzieję, że uda im się wyjść z grupy. To już byłby niesamowity sukces. Go Island!


     Nie mogę słuchać wiadomości, bo co chwila słychać skrzeczący głos Hilary Clinton i Obamy, oskarżających wszystkich o niesłuszne obwinianie muzułmanów. Według nich największą winę ponoszą Ci co są za prawami do posiadania broni. Uważają, że powinniśmy zabronić całkowicie sprzedaży broni palnej i skończą się kłopoty. To tak jakby dać człowiekowi choremu na raka płuc i bardzo kaszlącemu, lekarstwo na zachamowanie kaszlu. Ja proponuję lepsze rozwiązanie. Wydać prawo, że terroryzm jest zabroniony i nielegalny! I od tego dnia będziemy bezpieczni!







No comments:

Post a Comment